به گزارش پایگاه خبری آی تی فوتبال ، داور لهستانی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ در مصاحبه ای از یک اشتباه خود در این بازی اعتراف کرد .

بعد از حملات رسانه ای گسترده مردم فرانسه علیه قضاوت دیدار فینال ، مارسینیاک داور لهستانی در مصاحبه ای اعتراف کرد که در یکی از صحنه های حساس این دیدار نباید سوت توقف بازی را می زد که متاسفانه در آن لحظه این کار را انجام نداد و شاید این اتفاق برای فرانسوی ها گران تمام شود .

مارسینیاک ۴۱ ساله گفت : من بعد از تکل بد و خشن آکونا ، بازی را متوقف کردم . زیرا شرایط بازیکن را وخیم می دیدم . می ترسیدم که اگر بازی ادامه پیدا کند ، اتفاقات بدتری رخ دهد . بازی را متوقف کردم و سعی کردم که به او تذکر دهم و اگر این رفتار را تکرار کند ، با کارت زرد او را جریمه کنم .

در آن لحظه تصمیم گیری برایم سخت بود . در فینال جام جهانی چنین چیزهایی عادی است . در کل قضاوت خوبی داشتیم و خطای دیگری مرتکب نشدیم .

او در پاسخ به انتقاد فرانسوس ها مبنی بر گل سوم آرژانتین توسط مسی ، گفت : آنها اعتقاد دارند هنگامی که مسی گل سوم را به ثمر رساند ، نیمکت نشینان آرژانتین وارد زمین شده بودند . خودتان را قاضی کنید . شما که گل سوم را توسط امباپه به ثمر رساندید ، آیا نیمکت نشینان شما در زمین نبودند ؟

بعد از پایان یافتن جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر ، حواشی جام بسیار زیاد بود . طوری که مردم در فضاهای حقیقی و رسانه ای به یکدیگر کنایه های مختلف می زدند و با تهدیدهای جانی ، سعی در تخریب تیم هایشان را داشتند . مردم فرانسه در این موارد پیش تاز بودند و اعتراضات خود را حتی به خیابان ها نیز کشاندند . مسی و امباپه که هر دو در پی اس جی توپ می زنند ، بعد از جام جهانی دیگر مثل قبل با یکدیگر رفتار نمی کنند .

(منبع : پایگاه خبری آی تی فوتبال)

(نویسنده : MRN)

ارتباط با ما : 

تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶       ۰۲۱۶۶۵۶۹۷۶۲      ۰۹۰۵۹۶۲۶۹۰۰

شبکه های اجتماعی آی تی فوتبال :

کانال تلگرام itfootball_ir@ 

 اینستاگرام   itfootball.ir  

آپارات itfootball

دوره تربیت مربی آنالیزور حرفه ای فوتبال
فوتبالبیس - طرح یادگیری فوتبال پایه
X

فرم ثبت نام