روایتی از مهارت های ارتباطی بین مربیان فوتبال
دپارتمان علمی آی تی فوتبال (مقالات آموزشی) :
به گزارش پایگاه علمی آی تی فوتبال : در این مقاله قصد داریم یکی از مهارت های ارتباطی بین مربیان را توضیح دهیم .
یکی از مهارت های مربیان موفق بزرگ دنیا این است که آن ها از مهارت های ارتباطی بالایی برخوردار هستند و با علم به این که با مهارت های ارتباطی می توانند کار خود را توسعه داده و به اهداف خود نزدیک شوند .
نحوه برقراری ارتباط عاطفی و هیجانی مربی با هواداران که چگونه ، مربی خود را با جو مثبت ورزشگاه و تماشاگران یک رنگ کرده است .
مربی احساسات خود را با آن ها به اشتراک می گذارد . البته این سکه روی دیگری هم دارد زمانی که هوادار از نتایج تیم ناراحت و عصبی است طبیعتأ قضیه فرق می کند و واکنش های متفاوتی از خود نشان می دهند .
یکی از این واکنش ها توهین و فحاشی هایی است که نثار مربی می کند اما مربی باید چه کاری انجام دهد؟
در این شرایط مربی مقابله به مثل نمی کند و هواداران جزء موارد غیر قابل کنترل فوتبال است و باید بی تفاوت بود .
وظیفه مربی در این شرایط این است که با خوشحالی هوادار خوشحال بود و در زمان ناراحتی بی تفاوت بود و با دشمنی و مقابله با مثل موجب تخریب تمرکز خود و تیم نشود