فروشگاه ورزشی

Showing 97–101 of 101 results

  • حراج!

    کتاب نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال

    Original price was: ۶۰۰,۰۰۰ ریال.Current price is: ۵۰۰,۰۰۰ ریال. ریال

    کتاب نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال

    در این کتاب تمامی نکات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال اعم از قرارداد تا فسخ و قانون های قراردادی گفته شده تا شما عزیزان با مطالعه قوانین نقل و انتقالات و تعیین وضعبت بازیکنان فوتبال بتوانید اطلاعات خود را در زمینه بازیکنان و همه رکن های فوتبال افزایش دهید.

  • حراج!

    کتاب30 تمرین فوتبال توماس توخل

    Original price was: ۵۵۰,۰۰۰ ریال.Current price is: ۵۰۰,۰۰۰ ریال. ریال

    کتاب۳۰ تمرین فوتبال توماس توخل

    در این کتاب ۳۰ تمرین از تمرینات فوتبال توماس توخل سرمربی سرشناس آلمانی جمع آوری شده که در تیم های دورتموند و چلسی سرمربی بوده طراحی کرده است.

    تمامی این تمرین ها شامل تمرینات پاس کاری ، راندو و چهار در مقابل دو و …… است که در این کتاب ۴۳ صفحه ای به چاپ رسیده است .

     

  • حراج!

    کیت ورزشی تولیدی

    Original price was: ۲,۷۰۰,۰۰۰ ریال.Current price is: ۲,۵۹۰,۰۰۰ ریال. ریال

    کیت ورزشی تولیدی

    کیت های ورزشی تولیدی در طرح و رنگ های مناسب و مختلف و جنس و سایز بندی های عالی برای خدمت رسانی به شما عزیزران قابل ارائه می باشد.

    در ۸ رنک مشکی ، بنفش ، زرد ، قرمز، آبی ، طوسی ، سبز ، سرمه ای 

    جنس پارچه فلامنت طرح دار سایز بندی در حال حاضر XXL- XL-L

  • حراج!

    معرفی کتاب بازاریابی فوتبال

    Original price was: ۵,۸۹۰,۰۰۰ ریال.Current price is: ۵,۳۱۰,۰۰۰ ریال. ریال

    معرفی کتاب بازاریابی فوتبال

    حوزه بازاریابی ورزشی محدوده وسیعی از مفاهیم مرتبط با ابعاد بازاریابی در ورزش‌های مختلف را مورد ملاحظه قرار می‌دهد. رشد روزافزون حوزه ورزش‌، افزایش تعداد رقابت‌های ورزشی‌، خیل عظیم تماشاچیان، هواداران و بینندگان تلویزیونی، تمرکز رسانه‌ها بر حوزه ورزش، درآمد زایی و داشتن پتانسیل‌های بالقوه فراوان سبب شد که ورزش به عنوان یک صنعت پر درآمد مدنظر کلیه افراد درگیر در حوزه اقتصاد و تجارت قرار بگیرد.

    علاوه بر آن رشته فوتبال به عنوان پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی در دنیا سبب شده است که دست اندرکان حوزه ورزش نگاه ویژه ای را به این رشته ورزشی داشته باشند. رشته فوتبال با دارا بودن پتانسیل‌های بسیار و خیل عظیم مخاطبان، مناسب ترین بستر را برای ایجاد یک محیط کسب و کار با رشد اقتصادی سریع را پیش روی افراد قرار داده است. لیگ‌های جدید‌، با حضور ستارگان مختلف از اقصی نقاط جهان در جهت جذب مخاطبان بیشتر شکل گرفت و جهت رشد و توسعه هر کدام از این لیگ‌ها نیازمند درک و شناخت درست و اصولی از کلیه عوامل تاثیر‌گذار بر این رشته پر طرفدار می‌باشیم. همچنین ضرورت وجود تمامی عواملی که در بالا به آن اشاره شده است، سبب خلق بازارهای رقابتی جدید جهت درآمدزایی هرچه بیشتر و کمک به رونق اقتصادی و بهره وری در این رشته ورزشی شده است.

    کتاب بازاریابی فوتبال که حاصل مطالعات ژرف اندیشمندان مختلف از کشورهای مختلف در ارتباط با نحوه کسب و کار و بازاریابی لیگ های معتبر در دنیا بوده و شامل ۱۷ فصل است که در هرکدام از این فصول به صورت موردی یک لیگ فوتبال در جهان (اروپا،امریکای شمالی و جنوبی و آسیا) از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفته و به خواننده اجازه می دهد با ترسیم یک خط سیر منطقی نه تنها ارتباط بین عناصر مختلف بازاریابی را شناسایی نماید بلکه با مقایسه لیگ های مختلف پی به کشف نقاط ضعف و قوت ، نحوه درآمدزایی ، موانع و محدودیت ها ی بازار و عوامل موثر بر موفقیت بازار و تجارت در حوزه فوتبال برده و به خوبی با فرصت ها و تهدید های موجود در این زمینه از بازاریابی دست پیدا نماید. فصل اول کتاب به بیان این مطلب می پردازد که ورزش نیازمند نگاه جهانی و یکپارچه می‌باشد به این نکته مهم که با توجه بلوغ فوتبال در اروپا و امریکا و رکورد در این کشورها باید چشم به بازارهای جدیدداشت، رشد چشمگیر فوتبال در اسیا را به عنوان یک بازار مناسب بالقوه مورد ملاحظه قرار می‌دهد. سپس به صورت مختصر به تفکیک منابع درآمدی باشگاه‌های اروپایی پرداخته که با استفاده از یک راهبرد مناسب خیل عظیمی از بازیکنان آسیایی را جذب لیگ‌های مختلف خود نموده‌اند و با این کار رسانه‌های آسیایی را با ایجاد یک تصویر مثبت از بازیکنان‌، جهت تسهیل در روابط تجاری خود به خدمت گرفته‌اند. بخش اول با وضعیت کلی بازاریابی فوتبال در اروپا شامل حقوق تلویزیونی و بازاریابی مربوط به جام یوفا سروکار دارد.

    در فصل دوم تمرکز بر روزنامه نگاری به عنوان یک ابزار در ترویج حقوق تلویزیونی ورزش فوتبال مورد بررسی قرار می‌گیرد و با پنج بازار بزرگ در اقتصاد فوتبال در اروپا‌ (انگلیس، المان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا) ‌ارتباط برقرار می‌ماید فصل سوم با نحوه مدیریت کنترل در فوتبال فرانسه سروکار داردو درفصل چهارم با فعالیت‌های بازاریابی مشارکتی‌، در فصل پنجم در خصوص تکنیک تحقیق بازاری و عواملی که بر فرایند حمایت از تصمیم گیری مدیران در خصوص تبدیل استادیوم‌های فوتبال به تسهیلات ورزشی چند منظوره آشنا می شویم. فصل ششم روندتوسعه فوتبال آلمان را مد نظر قرار داده و در فصل هفتم نقش مراکز شرط بندی در رشد بازار فوتبال تبیین شده است. درفصل هشتم نقش حمایت مالی در کشور پرتغال و در فصل نهم لیگ فوتبال ایرلند و تاثیر لیگ انگلیس بر آن مورد بررسی قرار می گیرد.روند توسعه فوتبال فنلاند در فصل دهم بررسی شده است، فصل یازدهم کتاب حاضر نقش فوتبال در تجارت در کشور برزیل را بررسی نموده و در فصل دوازدهم بازاریابی فوتبال در کشور ژاپن به عنوان اولین مثال موردی در آسیا، توسعه فوتبال این کشور مورد ملاحظه قرار می‌گیرد. د

    در فصل سیزدهم کتاب حاضر عوامل موفقیت و شکست لیگ‌های معتبر کشور امریکا ( MLS,WUSA) و نکات کلیدی در ارتباط با بازاریابی حرفه ای در کشور امریکا در فصل چهاردهم مورد بررسی قرار می‌گیرد. فصل پانزدهم نگاهی به رشد و توسعه فوتبال کانادا خواهد داشت و در فصل شانزدهم بازاریابی فوتبال در آرژانتین و عوامل مرتبط با کسب و کار در این رشته ورزشی مورد بررسی قرار می گیرد در فصل آخرحمایت مالی در کشور کره و نحوه تاثیر برگزاری جام جهانی فوتبال در این کشور مشخص شده است. کتاب حاضر مجموعه کاملی از نحوه بازاریابی و کسب و کار در فوتبال در اقصی نقاط جهان را پیش روی خواننده قرار داده و این فرصت را برای استفاده کنندگان از این کتاب فراهم می‌آورد که با شناسایی ابعاد مختلف بازاریابی ورزشی در رشته فوتبال درک عمیقی از روابط بین اجزاء مختلف آن را فراهم آورند، علاوه بر آن مطالب کاربردی این کتاب می‌تواند به عنوان کتاب کمک درسی برای دانشجویان رشته‌های مدیریت ورزشی‌، بازاریابی ورزشی‌، مدیریت بازرگانی وهمچنین راهنمایی موثر برای مسئولان و دست اندرکاران حوزه ورزش و علی الخصوص فوتبال، اعم از مسئولان فدراسیون، مدیران باشگاه‌ها، دست اندرکاران حوزه رسانه، تبلیغات، حامیان مالی، مربیان و ورزشکاران، هوارداران و تمامی افرادی علاقمند و درگیر به این حوزه پر مخاطب را فراهم می‌آورد.

    آنچه در کتاب بازاریابی فوتبال می خوانید :

    بخش اول: بازاریابی فوتبال در اروپا‌ ۲۵
    فصل اول: ساختن برندهای ورزشی جهانی: فاکتورهای کلیدی موثر در بازاریابی لیگ قهرمانان اروپا‌
    فصل دوم: روزنامه‌نگاری: وسیله‌ای برای مترقی کردن حقوق ورزشی در تلویزیون؟‌ ۵۳ نات هلاند یا هاری آرنی سول برگ
    فصل سوم: نقش کنترل مدیریت در قوانین فوتبال فرانسه: سبک بی‌نظیری که می‌تواند صادر شود‌
    فصل چهارم: بازاریابی مشترک : چالش جدید برای مدیران فوتبال
    فصل پنجم: بازاریابی ورزشی و مدیریت تسهیلات: ازاستادیوم‌ها تا مشتری بر اساس مراکز تفریحی چند منظوره‌
    فصل ششم: پارادایم جدید برای مدیریت ورزش در بازار فوتبال آلمان
    فصل هفتم: مدیریت بازاریابی در مجتمع باشگاهی اجتماعی: باشگاه فوتبال بارسلونا‌
    فصل هشتم:‌ بهره‌وری و حمایت در لیگ برتر فوتبال پرتغال
    فصل نهم: بازاریابی فوتبال در جمهوری ایرلند‌
    فصل دهم: بازاریابی و فوتبال: مورد فنلاند و برنامه ستارگان‌

    بخش دوم: توسعه اختصاصی بازاریابی فوتبال در سایر نقاط جهان  ‌
    فصل یازدهم: تجارت فوتبال در برزیل و مثال موردی Atletico-PR‌ ۲۷۵
    فصل دوازدهم: کسب وکار فوتبال در ژاپن‌
    فصل سیزدهم: بازاریابی فوتبال حرفه‌ای در امریکا: موفقیت‌ها و شکست‌های MLS و WUSA‌
    فصل چهاردهم: بازاریابی فوتبال حرفه‌ای در امریکا: درس‌هایی که باید یاد گرفته شود‌
    فصل پانزدهم: آغازی بر یک آغاز جدید؟ چطور فوتبال در کانادا گسترش یابد- نگاهی به فدراسیون و یک باشگاه‌
    فصل شانزدهم: بازاریابی در فوتبال آرژانتین : یک عکس فوری‌
    فصل هفدهم: بازاریابی حمایت مالی و فوتبال حرفه‌ای: در مورد کره‌

    تالیف: مایکل دس بورد
    مترجم: بهزاد دیوکان, دکتر حمید قاسمی, دکتر رضا محمدکاظمی, دکتر سارا کشکر, دکتر فرشاد تجاری, دکتر محمد احسانی, دکتر محمد خبیری, نیما ماجدی
    ویراستار علمی: دکتر فرشاد تجاری.

  • حراج!

    معرفی کتاب حقوق ورزشی

    Original price was: ۲,۴۹۰,۰۰۰ ریال.Current price is: ۲,۲۵۰,۰۰۰ ریال. ریال

    معرفی کتاب حقوق ورزشی

    شاید یکی از دلایل عدم طرح دعاوی حقوقی در هنگام آسیب دیدگی ورزشکاران در کشور، عدم تمایل بازیکنان و والدین آنها نسبت به شکایت علیه مربیان، معلمان، مدیران و مسئولین باشد. نکته قابل توجه در این مورد آن است که این عدم تمایل همراه با عدم آگاهی است که بطور همزمان دامن گیر ورزشکاران، مربیان و مسئولین می‌باشد.

    هدف کلی این کتاب آگاهی و آشنایی مربیان ورزش، معلمان تربیت بدنی و مدیران ورزشی با مبا حث حقوق ورزشی و مسئولیت‌های قانونی است.
    و اهداف ویژه این کتاب در مورد اهمیت آشنایی مربیان ورزش، معلمان تربیت بدنی و مدیران ورزشی با مسایل حقوق ورزشی است که عبارتند از:
    ۱- حقوق ورزشی و کلیاتی پیرامون آن
    ۲- مسئولیت‌های قانونی و انواع آن
    ۳- مسئولیت‌های حقوقی ناشی از عملیات ورزشی
    ۴- مسئولیت‌های حقوقی سرپرستان ورزشی
    ۵- نکاتی حقوقی پیرامون بیمه ورزشی
    ۶- اهمیت اخلاق در ورزش
    ۷- مسائل حقوقی استفاده از داروهای غیر مجاز در ورزش

    آنچه در کتاب حقوق ورزشی می خوانید :

    فصل اول: حقوق ورزشی و کلیاتی پیرامون آن
    فصل دوم: مسئولیت‌های قانونی و انواع آن
    فصل سوم: مسئولیت‌های حقوقی ناشی از عملیات ورزشی
    فصل چهارم: مسئولیت‌های حقوقی سرپرستان ورزشی
    فصل پنجم: بیمه در ورزش
    فصل ششم: اخلاق و نقش آن در ورزش
    فصل هفتم: کاربرد غیر مجاز داروها
    فصل هشتم: آشنایی با فساد اداری در سازمان‌های ورزشی

سلام !

نصب آی تی فوتبال
×

فرم ثبت نام