فروشگاه ورزشی

حراج!

معرفی کتاب بازاریابی فوتبال

Original price was: ۵,۸۹۰,۰۰۰ ریال.Current price is: ۵,۳۱۰,۰۰۰ ریال. ریال

معرفی کتاب بازاریابی فوتبال

حوزه بازاریابی ورزشی محدوده وسيعي از مفاهيم مرتبط با ابعاد بازاریابی در ورزش‌های مختلف را مورد ملاحظه قرار می‌دهد. رشد روزافزون حوزه ورزش‌، افزايش تعداد رقابت‌هاي ورزشي‌، خيل عظيم تماشاچيان، هواداران و بينندگان تلويزيوني، تمركز رسانه‌ها بر حوزه ورزش، درآمد زايي و داشتن پتانسيل‌هاي بالقوه فراوان سبب شد كه ورزش به عنوان يك صنعت پر درآمد مدنظر كليه افراد درگير در حوزه اقتصاد و تجارت قرار بگيرد.

علاوه بر آن رشته فوتبال به عنوان پرمخاطب‌ترين رشته ورزشي در دنيا سبب شده است كه دست اندركان حوزه ورزش نگاه ويژه اي را به اين رشته ورزشي داشته باشند. رشته فوتبال با دارا بودن پتانسيل‌هاي بسيار و خيل عظيم مخاطبان، مناسب ترين بستر را براي ايجاد يك محيط كسب و كار با رشد اقتصادي سريع را پيش روي افراد قرار داده است. ليگ‌هاي جديد‌، با حضور ستارگان مختلف از اقصي نقاط جهان در جهت جذب مخاطبان بيشتر شكل گرفت و جهت رشد و توسعه هر كدام از اين ليگ‌ها نيازمند درك و شناخت درست و اصولي از كليه عوامل تاثير‌گذار بر اين رشته پر طرفدار مي‌باشيم. همچنين ضرورت وجود تمامي عواملي كه در بالا به آن اشاره شده است، سبب خلق بازارهاي رقابتي جديد جهت درآمدزايي هرچه بيشتر و كمك به رونق اقتصادي و بهره وري در اين رشته ورزشي شده است.

کتاب بازاریابی فوتبال كه حاصل مطالعات ژرف انديشمندان مختلف از كشورهاي مختلف در ارتباط با نحوه كسب و كار و بازاريابي ليگ هاي معتبر در دنيا بوده و شامل 17 فصل است كه در هركدام از اين فصول به صورت موردي يك ليگ فوتبال در جهان (اروپا،امريكاي شمالي و جنوبي و آسيا) از زواياي مختلف مورد بررسي قرار گرفته و به خواننده اجازه مي دهد با ترسيم يك خط سير منطقي نه تنها ارتباط بين عناصر مختلف بازاريابي را شناسايي نمايد بلكه با مقايسه ليگ هاي مختلف پي به كشف نقاط ضعف و قوت ، نحوه درآمدزايي ، موانع و محدوديت ها ي بازار و عوامل موثر بر موفقيت بازار و تجارت در حوزه فوتبال برده و به خوبي با فرصت ها و تهديد هاي موجود در اين زمينه از بازاريابي دست پيدا نمايد. فصل اول كتاب به بيان اين مطلب مي پردازد كه ورزش نيازمند نگاه جهاني و يكپارچه مي‌باشد به اين نكته مهم كه با توجه بلوغ فوتبال در اروپا و امريكا و ركورد در اين كشورها بايد چشم به بازارهاي جديدداشت، رشد چشمگير فوتبال در اسيا را به عنوان يك بازار مناسب بالقوه مورد ملاحظه قرار مي‌دهد. سپس به صورت مختصر به تفكيك منابع درآمدي باشگاه‌هاي اروپايي پرداخته كه با استفاده از يك راهبرد مناسب خيل عظيمي از بازيكنان آسيايي را جذب ليگ‌هاي مختلف خود نموده‌اند و با اين كار رسانه‌هاي آسيايي را با ايجاد يك تصوير مثبت از بازيكنان‌، جهت تسهيل در روابط تجاري خود به خدمت گرفته‌اند. بخش اول با وضعیت کلی بازاریابی فوتبال در اروپا شامل حقوق تلویزیونی و بازاریابی مربوط به جام یوفا سروکار دارد.

در فصل دوم تمرکز بر روزنامه نگاری به عنوان یک ابزار در ترویج حقوق تلویزیونی ورزش فوتبال مورد بررسي قرار مي‌گيرد و با پنج بازار بزرگ در اقتصاد فوتبال در اروپا‌ (انگلیس، المان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا) ‌ارتباط برقرار مي‌مايد فصل سوم با نحوه مديريت كنترل در فوتبال فرانسه سروكار داردو درفصل چهارم با فعالیت‌های بازاریابی مشاركتي‌، در فصل پنجم در خصوص تکنیک تحقیق بازاری و عواملي كه بر فرايند حمايت از تصميم گيري مديران در خصوص تبديل استاديوم‌هاي فوتبال به تسهيلات ورزشي چند منظوره آشنا مي شويم. فصل ششم روندتوسعه فوتبال آلمان را مد نظر قرار داده و در فصل هفتم نقش مراكز شرط بندي در رشد بازار فوتبال تبيين شده است. درفصل هشتم نقش حمايت مالي در كشور پرتغال و در فصل نهم ليگ فوتبال ايرلند و تاثير ليگ انگليس بر آن مورد بررسي قرار مي گيرد.روند توسعه فوتبال فنلاند در فصل دهم بررسي شده است، فصل يازدهم كتاب حاضر نقش فوتبال در تجارت در كشور برزيل را بررسي نموده و در فصل دوازدهم بازاريابي فوتبال در كشور ژاپن به عنوان اولين مثال موردي در آسيا، توسعه فوتبال اين كشور مورد ملاحظه قرار مي‌گيرد. د

در فصل سيزدهم كتاب حاضر عوامل موفقيت و شكست ليگ‌هاي معتبر كشور امريكا ( MLS,WUSA) و نكات كليدي در ارتباط با بازاريابي حرفه اي در كشور امريكا در فصل چهاردهم مورد بررسي قرار مي‌گيرد. فصل پانزدهم نگاهي به رشد و توسعه فوتبال كانادا خواهد داشت و در فصل شانزدهم بازاريابي فوتبال در آرژانتين و عوامل مرتبط با كسب و كار در اين رشته ورزشي مورد بررسي قرار مي گيرد در فصل آخرحمايت مالي در كشور كره و نحوه تاثير برگزاري جام جهاني فوتبال در اين كشور مشخص شده است. كتاب حاضر مجموعه كاملي از نحوه بازاريابي و كسب و كار در فوتبال در اقصي نقاط جهان را پيش روي خواننده قرار داده و اين فرصت را براي استفاده كنندگان از اين كتاب فراهم مي‌آورد كه با شناسايي ابعاد مختلف بازاريابي ورزشي در رشته فوتبال درك عميقي از روابط بين اجزاء مختلف آن را فراهم آورند، علاوه بر آن مطالب كاربردي اين كتاب مي‌تواند به عنوان كتاب كمك درسي براي دانشجويان رشته‌هاي مديريت ورزشي‌، بازاريابي ورزشي‌، مديريت بازرگاني وهمچنين راهنمايي موثر براي مسئولان و دست اندركاران حوزه ورزش و علي الخصوص فوتبال، اعم از مسئولان فدراسيون، مديران باشگاه‌ها، دست اندركاران حوزه رسانه، تبليغات، حاميان مالي، مربيان و ورزشكاران، هوارداران و تمامي افرادي علاقمند و درگير به اين حوزه پر مخاطب را فراهم مي‌آورد.

آنچه در کتاب بازاریابی فوتبال می خوانید :

بخش اول: بازاریابی فوتبال در اروپا‌ 25
فصل اول: ساختن برندهای ورزشی جهانی: فاکتورهای کلیدی موثر در بازاریابی لیگ قهرمانان اروپا‌
فصل دوم: روزنامه‌نگاری: وسیله‌ای برای مترقی کردن حقوق ورزشی در تلویزیون؟‌ 53 نات هلاند یا هاری آرنی سول برگ
فصل سوم: نقش کنترل مدیریت در قوانین فوتبال فرانسه: سبک بی‌نظیری که می‌تواند صادر شود‌
فصل چهارم: بازاریابی مشترک : چالش جدید برای مدیران فوتبال
فصل پنجم: بازاريابي ورزشي و مديريت تسهيلات: ازاستاديوم‌ها تا مشتري بر اساس مراكز تفريحي چند منظوره‌
فصل ششم: پارادایم جدید برای مدیریت ورزش در بازار فوتبال آلمان
فصل هفتم: مدیریت بازاریابی در مجتمع باشگاهی اجتماعی: باشگاه فوتبال بارسلونا‌
فصل هشتم:‌ بهره‌وری و حمایت در لیگ برتر فوتبال پرتغال
فصل نهم: بازاريابي فوتبال در جمهوري ايرلند‌
فصل دهم: بازاریابی و فوتبال: مورد فنلاند و برنامه ستارگان‌

بخش دوم: توسعه اختصاصي بازاريابي فوتبال در سایر نقاط جهان  ‌
فصل يازدهم: تجارت فوتبال در برزیل و مثال موردي Atletico-PR‌ 275
فصل دوازدهم: كسب وكار فوتبال در ژاپن‌
فصل سيزدهم: بازاریابی فوتبال حرفه‌ای در امریکا: موفقيت‌ها و شكست‌هاي MLS و WUSA‌
فصل چهاردهم: بازاریابی فوتبال حرفه‌ای در امریکا: درس‌هايي كه بايد ياد گرفته شود‌
فصل پانزدهم: آغازی بر یک آغاز جدید؟ چطور فوتبال در کانادا گسترش یابد- نگاهي به فدراسیون و یک باشگاه‌
فصل شانزدهم: بازاريابي در فوتبال آرژانتین : یک عکس فوری‌
فصل هفدهم: بازاریابی حمایت مالی و فوتبال حرفه‌ای: در مورد کره‌

تالیف: مایکل دس بورد
مترجم: بهزاد دیوکان, دکتر حمید قاسمی, دکتر رضا محمدکاظمی, دکتر سارا کشکر, دکتر فرشاد تجاری, دکتر محمد احسانی, دکتر محمد خبیری, نیما ماجدی
ویراستار علمی: دکتر فرشاد تجاری.

دسته بندی:

توضیحات

معرفی کتاب بازاریابی فوتبال

حوزه بازاریابی ورزشی محدوده وسیعی از مفاهیم مرتبط با ابعاد بازاریابی در ورزش‌های مختلف را مورد ملاحظه قرار می‌دهد. رشد روزافزون حوزه ورزش‌، افزایش تعداد رقابت‌های ورزشی‌، خیل عظیم تماشاچیان، هواداران و بینندگان تلویزیونی، تمرکز رسانه‌ها بر حوزه ورزش، درآمد زایی و داشتن پتانسیل‌های بالقوه فراوان سبب شد که ورزش به عنوان یک صنعت پر درآمد مدنظر کلیه افراد درگیر در حوزه اقتصاد و تجارت قرار بگیرد.

علاوه بر آن رشته فوتبال به عنوان پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی در دنیا سبب شده است که دست اندرکان حوزه ورزش نگاه ویژه ای را به این رشته ورزشی داشته باشند. رشته فوتبال با دارا بودن پتانسیل‌های بسیار و خیل عظیم مخاطبان، مناسب ترین بستر را برای ایجاد یک محیط کسب و کار با رشد اقتصادی سریع را پیش روی افراد قرار داده است. لیگ‌های جدید‌، با حضور ستارگان مختلف از اقصی نقاط جهان در جهت جذب مخاطبان بیشتر شکل گرفت و جهت رشد و توسعه هر کدام از این لیگ‌ها نیازمند درک و شناخت درست و اصولی از کلیه عوامل تاثیر‌گذار بر این رشته پر طرفدار می‌باشیم. همچنین ضرورت وجود تمامی عواملی که در بالا به آن اشاره شده است، سبب خلق بازارهای رقابتی جدید جهت درآمدزایی هرچه بیشتر و کمک به رونق اقتصادی و بهره وری در این رشته ورزشی شده است.

کتاب بازاریابی فوتبال که حاصل مطالعات ژرف اندیشمندان مختلف از کشورهای مختلف در ارتباط با نحوه کسب و کار و بازاریابی لیگ های معتبر در دنیا بوده و شامل ۱۷ فصل است که در هرکدام از این فصول به صورت موردی یک لیگ فوتبال در جهان (اروپا،امریکای شمالی و جنوبی و آسیا) از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفته و به خواننده اجازه می دهد با ترسیم یک خط سیر منطقی نه تنها ارتباط بین عناصر مختلف بازاریابی را شناسایی نماید بلکه با مقایسه لیگ های مختلف پی به کشف نقاط ضعف و قوت ، نحوه درآمدزایی ، موانع و محدودیت ها ی بازار و عوامل موثر بر موفقیت بازار و تجارت در حوزه فوتبال برده و به خوبی با فرصت ها و تهدید های موجود در این زمینه از بازاریابی دست پیدا نماید. فصل اول کتاب به بیان این مطلب می پردازد که ورزش نیازمند نگاه جهانی و یکپارچه می‌باشد به این نکته مهم که با توجه بلوغ فوتبال در اروپا و امریکا و رکورد در این کشورها باید چشم به بازارهای جدیدداشت، رشد چشمگیر فوتبال در اسیا را به عنوان یک بازار مناسب بالقوه مورد ملاحظه قرار می‌دهد. سپس به صورت مختصر به تفکیک منابع درآمدی باشگاه‌های اروپایی پرداخته که با استفاده از یک راهبرد مناسب خیل عظیمی از بازیکنان آسیایی را جذب لیگ‌های مختلف خود نموده‌اند و با این کار رسانه‌های آسیایی را با ایجاد یک تصویر مثبت از بازیکنان‌، جهت تسهیل در روابط تجاری خود به خدمت گرفته‌اند. بخش اول با وضعیت کلی بازاریابی فوتبال در اروپا شامل حقوق تلویزیونی و بازاریابی مربوط به جام یوفا سروکار دارد.

در فصل دوم تمرکز بر روزنامه نگاری به عنوان یک ابزار در ترویج حقوق تلویزیونی ورزش فوتبال مورد بررسی قرار می‌گیرد و با پنج بازار بزرگ در اقتصاد فوتبال در اروپا‌ (انگلیس، المان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا) ‌ارتباط برقرار می‌ماید فصل سوم با نحوه مدیریت کنترل در فوتبال فرانسه سروکار داردو درفصل چهارم با فعالیت‌های بازاریابی مشارکتی‌، در فصل پنجم در خصوص تکنیک تحقیق بازاری و عواملی که بر فرایند حمایت از تصمیم گیری مدیران در خصوص تبدیل استادیوم‌های فوتبال به تسهیلات ورزشی چند منظوره آشنا می شویم. فصل ششم روندتوسعه فوتبال آلمان را مد نظر قرار داده و در فصل هفتم نقش مراکز شرط بندی در رشد بازار فوتبال تبیین شده است. درفصل هشتم نقش حمایت مالی در کشور پرتغال و در فصل نهم لیگ فوتبال ایرلند و تاثیر لیگ انگلیس بر آن مورد بررسی قرار می گیرد.روند توسعه فوتبال فنلاند در فصل دهم بررسی شده است، فصل یازدهم کتاب حاضر نقش فوتبال در تجارت در کشور برزیل را بررسی نموده و در فصل دوازدهم بازاریابی فوتبال در کشور ژاپن به عنوان اولین مثال موردی در آسیا، توسعه فوتبال این کشور مورد ملاحظه قرار می‌گیرد. د

در فصل سیزدهم کتاب حاضر عوامل موفقیت و شکست لیگ‌های معتبر کشور امریکا ( MLS,WUSA) و نکات کلیدی در ارتباط با بازاریابی حرفه ای در کشور امریکا در فصل چهاردهم مورد بررسی قرار می‌گیرد. فصل پانزدهم نگاهی به رشد و توسعه فوتبال کانادا خواهد داشت و در فصل شانزدهم بازاریابی فوتبال در آرژانتین و عوامل مرتبط با کسب و کار در این رشته ورزشی مورد بررسی قرار می گیرد در فصل آخرحمایت مالی در کشور کره و نحوه تاثیر برگزاری جام جهانی فوتبال در این کشور مشخص شده است. کتاب حاضر مجموعه کاملی از نحوه بازاریابی و کسب و کار در فوتبال در اقصی نقاط جهان را پیش روی خواننده قرار داده و این فرصت را برای استفاده کنندگان از این کتاب فراهم می‌آورد که با شناسایی ابعاد مختلف بازاریابی ورزشی در رشته فوتبال درک عمیقی از روابط بین اجزاء مختلف آن را فراهم آورند، علاوه بر آن مطالب کاربردی این کتاب می‌تواند به عنوان کتاب کمک درسی برای دانشجویان رشته‌های مدیریت ورزشی‌، بازاریابی ورزشی‌، مدیریت بازرگانی وهمچنین راهنمایی موثر برای مسئولان و دست اندرکاران حوزه ورزش و علی الخصوص فوتبال، اعم از مسئولان فدراسیون، مدیران باشگاه‌ها، دست اندرکاران حوزه رسانه، تبلیغات، حامیان مالی، مربیان و ورزشکاران، هوارداران و تمامی افرادی علاقمند و درگیر به این حوزه پر مخاطب را فراهم می‌آورد.

آنچه در کتاب بازاریابی فوتبال می خوانید :

بخش اول: بازاریابی فوتبال در اروپا‌ ۲۵
فصل اول: ساختن برندهای ورزشی جهانی: فاکتورهای کلیدی موثر در بازاریابی لیگ قهرمانان اروپا‌
فصل دوم: روزنامه‌نگاری: وسیله‌ای برای مترقی کردن حقوق ورزشی در تلویزیون؟‌ ۵۳ نات هلاند یا هاری آرنی سول برگ
فصل سوم: نقش کنترل مدیریت در قوانین فوتبال فرانسه: سبک بی‌نظیری که می‌تواند صادر شود‌
فصل چهارم: بازاریابی مشترک : چالش جدید برای مدیران فوتبال
فصل پنجم: بازاریابی ورزشی و مدیریت تسهیلات: ازاستادیوم‌ها تا مشتری بر اساس مراکز تفریحی چند منظوره‌
فصل ششم: پارادایم جدید برای مدیریت ورزش در بازار فوتبال آلمان
فصل هفتم: مدیریت بازاریابی در مجتمع باشگاهی اجتماعی: باشگاه فوتبال بارسلونا‌
فصل هشتم:‌ بهره‌وری و حمایت در لیگ برتر فوتبال پرتغال
فصل نهم: بازاریابی فوتبال در جمهوری ایرلند‌
فصل دهم: بازاریابی و فوتبال: مورد فنلاند و برنامه ستارگان‌

بخش دوم: توسعه اختصاصی بازاریابی فوتبال در سایر نقاط جهان  ‌
فصل یازدهم: تجارت فوتبال در برزیل و مثال موردی Atletico-PR‌ ۲۷۵
فصل دوازدهم: کسب وکار فوتبال در ژاپن‌
فصل سیزدهم: بازاریابی فوتبال حرفه‌ای در امریکا: موفقیت‌ها و شکست‌های MLS و WUSA‌
فصل چهاردهم: بازاریابی فوتبال حرفه‌ای در امریکا: درس‌هایی که باید یاد گرفته شود‌
فصل پانزدهم: آغازی بر یک آغاز جدید؟ چطور فوتبال در کانادا گسترش یابد- نگاهی به فدراسیون و یک باشگاه‌
فصل شانزدهم: بازاریابی در فوتبال آرژانتین : یک عکس فوری‌
فصل هفدهم: بازاریابی حمایت مالی و فوتبال حرفه‌ای: در مورد کره‌

تالیف: مایکل دس بورد
مترجم: بهزاد دیوکان, دکتر حمید قاسمی, دکتر رضا محمدکاظمی, دکتر سارا کشکر, دکتر فرشاد تجاری, دکتر محمد احسانی, دکتر محمد خبیری, نیما ماجدی
ویراستار علمی: دکتر فرشاد تجاری.

فروشگاه ورزشی

اطلاعات بیشتر

وزن 635 گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

سلام !

نصب آی تی فوتبال
×

فرم ثبت نام