نقل و انتقال بازیکن فوتبال چه مراحلی دارد؟

دپارتمان خبری آی تی فوتبال(استعدادیابی، نقل و انتقال بازیکن):

به گزارش رسانه خبری آی تی فوتبال: نقل و انتقال بازیکن فوتبال شامل چند مرحله کلیدی است که باشگاه‌ها، بازیکنان و سازمان‌های مربوطه باید طی کنند. این مراحل به طور کلی به شرح زیر هستند:

 

 ۱. مذاکرات اولیه

– باشگاه خریدار یا نماینده بازیکن با باشگاه فعلی او وارد مذاکره می‌شود. این مرحله شامل بحث در مورد قیمت بازیکن، شرایط قرارداد و جزئیات دیگر است.

 

 ۲. موافقت بازیکن

– پس از توافق بین دو باشگاه، بازیکن باید با شرایط شخصی قرارداد خود مانند مدت قرارداد، حقوق و مزایا و سایر شرایط به توافق برسد.

 

 ۳. صدور مجوز انتقال

– باشگاه‌ها باید مجوز انتقال را از سازمان‌های فوتبال مربوطه (مثل فدراسیون ملی، لیگ‌های فوتبال و فیفا در صورت بین‌المللی بودن انتقال) دریافت کنند.

 ۴. معاینه پزشکی

– بازیکن باید قبل از نهایی شدن قرارداد، معاینه‌های پزشکی را پشت سر بگذارد تا از سلامتی جسمانی او اطمینان حاصل شود.

 

 ۵. امضای قرارداد

– پس از گذراندن مراحل بالا، قرارداد رسمی بین بازیکن و باشگاه جدید به امضا می‌رسد.

 

 ۶. ثبت قرارداد

– قرارداد امضا شده باید در سیستم‌های مربوط به لیگ، فدراسیون و فیفا ثبت شود تا بازیکن به طور رسمی به باشگاه جدید منتقل شود.

 ۷. اعلام رسمی انتقال

– در نهایت، باشگاه‌ها انتقال را به صورت رسمی اعلام می‌کنند، که معمولاً شامل انتشار خبر در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی باشگاه است.

 

 ۸. تسویه مالی

– پرداخت مبلغ قرارداد به باشگاه قبلی باید طبق توافق انجام شود و هر گونه پرداخت‌های دیگر مثل حق نماینده بازیکن نیز پرداخت شود.این مراحل بسته به قوانین لیگ‌ها و کشورها ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. آی تی فوتبال برترین مجموعه در انتخاب و هدایت بازیکنان فوتبال در ایران در خدمت شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر بخش استعداد یابی و هدایت بازیکنان فوتبال اینجا کلیک نمایید.

فوتبالبیس - طرح یادگیری فوتبال پایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

فرم ثبت نام