به گزارش پایگاه خبری آی تی فوتبال ، لیونل مسی همچنان بعد از قهرمانی در جام جهانی ، واکنش های جالبی از خود نشان می دهد .

بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ، لیونل مسی بارها و بارها شادی خود را به صورت حقیقی و مجازی ، به عموم مردم نشان داد و جشن های مختلفی بابت این رخ داد مهم برگزار کرد .

آرژانتین بعد از ۲۰ سال ، طلسم قهرمان نشدن یک کشور از آمریکای جنوبی را شکست و قهرمان جام جهانی شد . آنها جام را با باخت در مقابل عربستان آغاز کردند و بسیاری از هواداران و صاحب نظران این شروع بد آرژانتین را خوش یمن نمی دانستند .

آرژانتین رفته به رفته بهتر شد و در تمام بازی های خود به پیروزی رسید . مسی رهبر و کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین از هر نوع تلاشی دریغ نمی کرد و با تمام وجود برای کشورش جنگید .

آنها در دیداری جذاب در فینال بعد از تساوی ۳ بر۳ در ۱۲۰ دقیقه ، توانستند در ضربات پنالتی ، مدافع عنوان قهرمانی یعنی فرانسه را شکست بدهند و برای سومین بار قهرمان جام جهانی فوتبال شوند .

مسی در مورد این اتفاق نوشت : دیوانگی محض بود . بهترین لحظات خودم را در آنجا گذراندم . همه عالی بودیم و هیچکس کم کاری نکرد .

اتحاد و همدلی در بین رفقایم موج می زد و همه به دنبال رسیدن یک هدف واحد بودیم و به آن نیز رسیدیم .دلم برای آن روزهای دیوانه وار تنگ شده است. بهترین دوران زندگی من در قطر رخ داد . بچه ها دوستتان دارم .

(منبع : پایگاه خبری آی تی فوتبال)

(نویسنده : MRN)

ارتباط با ما : 

تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶       ۰۲۱۶۶۵۶۹۷۶۲      ۰۹۰۵۹۶۲۶۹۰۰

شبکه های اجتماعی آی تی فوتبال :

کانال تلگرام itfootball_ir@ 

 اینستاگرام   itfootball.ir  

آپارات itfootball

فوتبالبیس - طرح یادگیری فوتبال پایه
X

فرم ثبت نام